pátek 22. února 2013

My first post




O založení blogspotu jsem přemýšlela dlouho. Přechod z blog.cz mi trval přibližně půl roku, ale to jsem celá já. Nevím, co tím sleduji, ale myslím, že potřebuji něco, kde budu ventilovat věci, které nezajímají lidi kolem mě. Mám pocit, že mám kolem sebe jenom samé ignoranty.
Momentálně je mi 17 a chodím na gymnázium. Myslím, že jsem úplně normální, jenom je strašně moc věcí, které mě zajímají. Budu se snažit udržet si určitou úroveň blogu a psát pravidelně (což doufám nebude jednou za měsíc, jak jsem měla zvykem). Jsem hodně vytížená, hlavně díky škole a všem těm mým oblibám.
No, nejraději se asi válím u seriálů, čtu blogy, knížky (oblíbený realismus a naturalismus, samozřejmě světový), maluji, kreslím, fotím, nakupuji (doslova to žeru) a tak podobně. Asi co většina z vás. Mám své sny a půjdu i přes mrtvoly.
Uvidíme, jak to tady dopadne. Fotky se budu snažit postovat vlastní.
Tak hurá do toho! :)

1 komentář:

  1. Tak hodně štěstí, já se zas snažím psát blog poi třech letecjh, kdy jsem něco přidala jednou za měsíc i déle... Držím se druhý týden v kuse, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží...

    Bublinka

    OdpovědětVymazat

Každý zanechaný komentář mi dělá opravdu velkou radost. Děkuji! :)