středa 27. února 2013

Únorové senzačení

Vyprodaný únorový SenzaBox potěšil nejednu z vás. Na boxík jsem se těšila asi dva týdny. V neděli jsme objevila první recenze a samozřejmě mě moje zvědavost dovedla k tomu si je přečíst. Hned jsem se těšila mnohem víc. Lush, Crabtree & Evelyn, MUFE... 



(Nechápu, proč jsem to fotila obráceně) Valentýnská krabička mě vůbec neoslovila, naopak mi přišla docela kýčovitá. Na druhou stranu žlutá barva vnesla do mého upršeného pondělního dne trochu světlejší nálady. Jsem však pro návrat k bílé formě.



Crabtree & Evelyn hand care mě pošil úplně nejvíc. V poslední době zbožňuji, když mám ruce hydratované a tento krém je pro mě jak dělaný. Vůně je taková nepřeplácaná a příjemná. Jen škoda, že moje tubička byla zmačkaná a při prvním otevření na mě čtvrtka krému vyprskla. Vím, že krémy od této značky jsou docela drahé, takže musím šetřit.
Mango smoothie je pro mě docela novinka. Už se těším, až na něj přijde řada. Překrásně voní!



Denní krém s amarantovým olejem a hedvábím od Ryoru je určen pro velmi citlivou pleť. Zrovna takovou pleť mám, takže ho ráda vyzkouším. Jen mě trochu odrazuje obal. Tak trochu vypadá jako ty od smradlavých krémů u babičky v koupelně, které koupila před sto lety na předváděcích akcích. Ale nesuďme podle obalu, věřím, že mě krém příjemně překvapí.
Dalším produktem, který mě moc neoslovil je sprchový gel Dove. Ten si můžu pořídit běžně v drogerii za pár korun. Jediné, co bych pochválila je krásná vůně, na kterou jsem ještě nikde nenarazila.



Lush! Můj první produkt od Lush Each Peach, tedy tuhý masážní olej. Strašně, strašně dávno jsem váhala, jestli si něco objednat z eshopu. Odrazovali mě vysoké ceny, jsem totiž strašný skrblík a šetřím každou kačku. Před dvěma týdny jsem byla v Praze (pro objasnění, bydlím kousek od Brna) a několik hodin jsem strávila v Palladiu. Nevím, nechápu proč... Ani jednou jsem do obchůdku Lush nevkročila a do teď toho strašně lituji! Na tomto kousku mě nejvíc zaujala asi vůně, která provoněla celý SenzaBox. Zatím nemám žádnou zkušenost, ale až přijede přítel, tak to určitě hned vyzkoušíme.
MUFE řasenka smoky lash je a bude pro mě velkým zklamáním. Těšila jsem se na nic asi ze všeho nejvíc, ale je naprosto vyschlá. Víc k ní asi napsat nemůžu.



Dál byla v boxu pro mě beze smyslu energetická žvýkačka Bitters, kterou nejspíš věnuji mamince, aby mohla na noční žvýkat.Navíc jsem měla balíček napůl otevřený. Pak nějaký testovací sašetek liftingu, sleva 50 Kč na krasna.cz a brožurky související s produkty.

Je těžké tento box celkově zhodnotit. Je to jako na horské dráze. Něco dole, něco nahoře. Každopádně jenom tak 5/10, zvlášť za tu vyschlou řasenku. Mimochodem, který je to ten plný produkt? Stále nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý zanechaný komentář mi dělá opravdu velkou radost. Děkuji! :)