čtvrtek 28. února 2013

SEPHORA: Disques démaquillants yeux aneb tampóny pro odstranění očního make-upu

Můj chabý make-up, tvářenku a podobně hladce odstraní i odličovací voda od Dermacol. Mám ale docela citlivé oči a večerní odličování pro mě nebývá zrovna příjemné. Při nedávné návštěvě Sephory jsem využila lákavé akce 1 + 1 za 1 Kč a pořídila si odličovací tampónky na oči. Jsem s nimi naprosto spokojena. Oči mě vůbec nepálí a pokožku kolem nich mám nevysušenou a pěkně hebkou. S řasenkou i stíny si poradí hravě a není potřeba dalších odličovadel.


"Krabička" obsahuje 30 tampónů, kterými stačí setřít make-up z očí. Obsahují komplex bohatý na flavonoidy a extrakty z oliv k posílení řas. Jsou vhodné pro citlivé oči a při nošení kontaktních čoček. Celkově působí na pokožku jemně a přijde mi, že uklidňují. Mám okolí očí vždy takové odpočinuté po celodenním zatížení.







Jediné, co mi asi trochu vadí je vůně - je bez parfemace. Celkově z nich cítím alkohol, ale na pokožce se všechno hezky vstřebá a není nejmenší problém.


1. s řasenkou, 2. už odlíčené


Jeden polštářek bohatě stačí k odlíčení jednoho oka.

Víte, nemám moc možností, díky kterým bych si mohla pořídit drahé produkty (možná mám, ale pořád na jinší účely). Musím si vystačit s tím, co mám k dispozici. Přesto budu ráda psát i o věcech, které si může pořídit každá z nás.

Pro mě jsou tyto tampónky jako dělané a už se bez nich neobejdu. Tak honem spěchejte do Sephory, dokud tuhle skvělou akci mají! 9/10

1 komentář:

  1. Taky jsem si v Sephoře v téhle akci pořídila odličovák a tamponky:) akorát jiný, ale jsem s ním taky hrozně moc spokojená:)

    OdpovědětVymazat

Každý zanechaný komentář mi dělá opravdu velkou radost. Děkuji! :)